zaterdag 25 januari 2014

CHALLENGE #13

deze challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de zijbalk vind je een link.

Vandaag gaan we van start met de 13e challenge!!

Deze keer heeft teamlid Julie de challenge bedacht en die is:

"Pretty in Pink"
een kaart/creatie in het roze

Durvina is onze gastdesigner en heeft een
prachtige kaart gemaakt

...en dit zijn de prachtige voorbeelden van het design team


Julie


Hennie


Wybrich



Judith


Sigrid



Irene


Je kunt meedoen tot vrijdagavond 14 februari 18.00 uur

Dit is de prachtige prijs die je deze keer kan winnen





De winnaar wordt gekozen met de random generator

Een gast-designer wordt door het design team gekozen

Er zijn een paar regels aan de challenge verbonden:
*Als je mee wilt doen moet je creatie nieuw zijn.
* je creatie mag gecombineerd worden met andere challenges
* gebruik een don en daisy stempel of knipvel, andere materialen zijn vrij.
* je moet direct naar je creatie linken via Mr. Linky
* op je eigen blog bij je creatie terug linken naar onze challenge.

We hopen dat jullie allemaal meedoen!
Heel veel succes!!





13 opmerkingen:

  1. Wat grappig het thema gelijk als die van Marianne Design Diva's...ik ga snel wat maken met een Don en daisy stempel!! Prachtige voorbeelden van het DT,
    Fijn weekend,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave voorbeelden zijn er deze keer weer gemaakt!
    Het zijn stuk voor stuk plaatjes!
    Ik ga mijn best weer doen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten zijn er gemaakt als voorbeeld. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtige kaarten zijn er gemaakt!
    Leuke uitdaging.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie als team supermooie kaarten gemaakt. Ik ga er ook mee aan de slag. Ik heb al een stempel. Ik zag dat die hier ook al bij de voorbeelden staat. Dus ik zal weer crea moeten zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden zeg! Inmiddels heb ik mijn kaart erop gezet.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi . Mijn kaart is klaar. IK heb hem er net bij gezet. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Er staan al veel mooie kaarten bij!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. An April 2006 UPI news item confirmed what many have long believed.
    It provides you with a full tournament schedule of matches, a list of today's events, profiles of
    all 32 participating countries, team standings, a
    schedule of matches at each venue, match details for
    every match and more. If you have some other opinion, feel
    free to come and share it in my website.

    Here is my webpage; fifa 14 hack

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The seminar, GHOST HUNTING IN THE NEW MILLENNIUM, is
    a 5-plus hour video seminar that also offers a test of one's knowledge in order to become a part of the Office of Paranormal's referral network.
    One way they have found is by choosing to purchase a low octane fuel rather than the mid-grade
    or premium option. Our Gang Productions joins with Rho Psi Lambda Chapter of Alpha Phi Alpha Fraternity, and the producers of the Broadway play, Stick Fly, for one night, November
    20, to divert a portion of the evening's
    box office into a fundraiser for the Rho Psi Lambda Chapter
    of Alpha Phi Alpha Fraternity, leading up to a 2012 Historic Black college and university tour and College
    Boot Camp that underprivileged urban youth will take part
    in.

    Have a look at my blog - PSI Seminars visit here ()

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's wonderful that you are getting thoughts from this paragraph as
    well as from our argument made at this time.

    Look into my webpage :: Shanghai interpreter

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.